maandag 12 augustus 2013

Bandana

Manlief last wel eens wat. Bij het lassen gebruikt hij een bandana om zijn hoofd(huid) te beschermen. Laatst kreeg ik het verzoek of ik de bandana na kon maken, zodat hij er nog eentje heeft.



My dear husband occasionally welds something. When welding, he uses a bandana to protect his head (scalp). Lately I've got the request to copy the bandana, so he has a seccond bandana.

Nu ben ik wel van plan een cursus patroontekenen te volgen, maar om nou daarop te gaan wachten... Dat was niet de bedoeling. Dus bekeek ik de bandana eens goed. Pakte het meetlint er bij, een schrift een pen en ging aan de slag. Eerst wilde ik hem in papier maken, maar ik heb hem maar meteen genaaid. Toen vergat ik het labeltje nog (waar nog speciaal om gevraagd was), dus dat zit nu op de plaats van mijn tweede keuze. Eerlijk gezegd had ik er niet al te hoge verwachtingen van. Maar het is me gelukt! En daar ben ik dan weer heel blij mee. En mijn man ook... :D

(voor de foto's heb ik een stand-in gebruikt. Mijn man is uiteraard veel knapper en liever :) )





I am planning to attend a course for making sewing patterns. But it wasn't the intention to wait for that. So I studied the bandana. Grabed my tape-measure, a notebook and a pen and got to work. I wanted to make it in paper first, but I skipped that and sewed it immediately. Than I forgot the label (and he did ask for it especially), so thats on the second best place now. Frankly I didn't have high expectations for it. But I did it! And I'm glad with it. And my husband is too... :D

(for the pictures I used a stand-in. My husband is much more handsome and sweeter, naturally :) )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...