donderdag 29 augustus 2013

Een zakje op verzoek - A bag on request

Mijn zusje gebruikt een zak met spliterwten voor blindbakken. Ze vroeg mij of ik stof had liggen, voor een zakje om het zakje spliterwten heen.



My sister uses a bag of split peas for blind baking. She asked me if I had some fabric left to make a bag for the bag with split peas.

Voor van die kleine projectjes heb ik inmiddels wel stof liggen. Het zakje maakte ik ook maar meteen zelf.



Meanwhile I have left some scraps for such a little projects. In the meantime I made the bag by myself.

Ik maakte een zakje met voering. Tussen de buitenste stof en de voering maakte ik bovenin een tunnel. Het idee hiervoor vond ik hier. Hier haalde ik het lint door voor de sluiting. Het naaien was in een half uurtje gepiept en ik ben tevreden over het resultaat. De zus was er ook blij mee, en dat is natuurlijk het belangrijkste. Alleen ben ik weer vergeten een label in te naaien. Dat zit nog steeds niet in m'n systeem... Daar moet ik maar eens aan gaan werken. Tips om dit wel in m'n systeem te krijgen zijn welkom! ;)



I made a bag with a lining. Between the lining and the outher fabric I made a tunnel. The idea for this tunnel, I found here. I pulled a ribbon trough the tunnel. The bag was sewed in half a hour and I'm glad with the result. The sister was happy with it, which was the most important thing. I only forgot to sew in a label. That still isn't in my system... I have to work on that. Tips to get this into my system are welcome! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...