donderdag 1 augustus 2013

Luierbroekje - Diaper cover

Met een paar warme dagen op komst (vandaag 30 graden en morgen nog warmer, zelfs hier aan de kust) en een kleintje die best last van warmte heeft, heb ik een luierbroekje voor dat kleintje gemaakt. Ik gebruikte de tutorial van Dana. Het is een hele makkelijke tutorial, het broekje zat binnen twee uur in elkaar.


With a few hot days comming up (30 degrees Celcius today and tomorrow even hotter, even here on the coast side) and a little one who suffers from the heat, I made a diaper cover for the little one. I used Dana's tutorial. It's a easy tutorial, the cover was done in two hours.

En, in het kader van waarom zou je het makkelijk doen, als het ook moeilijk kan, heb ik de zijkant voorzien van een stukje biaisband. Ik wilde de naden doorstikken, voor een stoere touch. Toen bedacht ik me dat een stukje biasband nog stoerder zou zijn, en de naden zouden meteen doorgestikt worden. (Het biaisband heb ik zelf gemaakt)


I added a piece of biastape on the side of the diaper cover. Couse, why should you do it the easy way, if you can do it the hard way? I wanted to topstich the seams, to add a sturdy touch. Then I decided to ad a piece of biastape would be more sturdy, and by adding this, the seams would be topstitched at once. (The biastape I made by myself)

Het staat hem schattig en stoer. Hij loopt er helemaal mee weg :). Foto's maken was een beetje lastig, want stilzitten is niet aan hem besteed.

It looks cute and surdy on him. He's proud of it as well :). Making pictures of him, isn't easy as he won't sit still.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...