maandag 16 september 2013

Verjaardag - Birthday

Vanaf vandaag hoor ik ook bij de dertigers. Ja, vandaag is het mijn verjaardag. Ik zag dat veel bloggers dan doen iets van een give-away. Daar ben ik nog niet echt aan toe. Wat ik wel kan beloven is dat er zeker twee tutorials aankomen. Dus kom zeker nog eens langs!

As of today I'm in my thirties. Yeah, today is my birthday. I've seen much bloggers who gave a give-away at their birthday. I'm not ready for such a thing yet. I can promise, though, there are two tutorials comming up. So keep in touch.  

Ik kan wel showen wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Van mijn zusjes kreeg ik het boek Allemaal Rokjes van Mme Zsazsa. Een geweldig boek. Het begint met een duidelijke uitleg waarna er vervolgens allerlei rokjes de revue passeren. Van alle rokjes is een variant voor meisjes (mt 92 t/m 164) en een voor vrouwen (mt 34 t/m 46). Met hier en daar een fijne dosis humor: 'Bij de meisjesrokken tekende ik geen zwangerschapsroklijn. om zwanger te worden moet je minstens maat 34 hebben, ik denk dat dit geen slechte afspraak is' :) Kortom: een boek waardoor mijn hoofd weer vol met ideeën zit. Duidelijke uitleg, goed geschreven met een fantastisch gevoel voor humor!


What I can show, Is what I've got for my birthday. My sisters gave me the book Allemaal Rokjes (All Skirts) of Mme Zsazsa. A great book. It starts with a clear explanations and after that all kinds of skirts. Of all skirts there is a version for grils (size 92 [2 year old] until size 164 [14 year old]) and a version for women (size 34 until 46, euhm that's size XS until XL, I guess). With a great dose of humor here and there: 'At the girls skirts I didn't draw a pregnancyskirt line. To get pregnant you have to have at least size 34, I guess this isn't a bad appointment.' :). To go short: a great book, which did put my head full of ideas again. Clear explanation, well written with a great feeling for humor!

Van mijn man kreeg ik ook een geweldig cadeau. Een waardebon voor de webshop Stoff'n. Hier kan je stoffen bestellen die je laat bedrukken met een zelf ontworpen patroon. Is dat niet geweldig? Nu nog een idee voor een patroon bedenken... 
My husband did give me a great present eighter. A coupon for the webshop Stoff'n. Here you can order fabrics and let print your own pattern on it. Isn't that great? Now find an idea for a pattern...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...