zondag 13 oktober 2013

Recycle

Af en toe doe ik aan 'Recykleren', het verwerken van oude kleding en/of restjes stof tot iets nieuws. Dat idee heb ik o.a. van deze blog. Van 17 - 30 november houdt Boomie een recycle 14-daagse. Mijn hoofd loopt nu al over van ideeën (knuffels, labeldoekje, muts...), dus ik ga zeker proberen mee te doen. Geweldig dat ze dit lekker vroeg aankondigt, zo kan ik al wat voorbereidingen treffen ;).
Ik recyKleer

Now and then I recycle old clothes or scraps. I use them to make something new. I got the idea from this blog. Boomie organises a recycle 14-days from November 17 to November 30. I already have to much ideas (cuddly, label cloth, hat...), so I'm going to try to join the 14-days of recycling. The fact that she announces it so early, now I can prepare ;).

Ga jij mee doen? Wat zijn jou recycle ideeën?

Are you going to join? Which recyling ideas do you have?    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...