maandag 28 oktober 2013

Verlaat cadeau - Late gift

Mijn verjaardag is al weer even geleden. Ik kreeg onder andere het boek Allemaal Rokjes. Een van de andere cadeaus was een cadeaubon. Deze moest nog verzilverd worden. Afgelopen weekend bestelde ik hiervan het boek Homemade Mini Couture. In dit boek staan leuke retro patronen voor meisjes én voor jongens! In de leeftijd van 6 maanden tot 10 jaar.

Vanochtend heeft de dochter het boek even doorgebladerd. 'Mama, ik heb er even in gekeken hoor.' zei ze. Waarschijnlijk krijg ik binnenkort een verzoek tot het maken van een jurkje, rokje, .... ;)


It's been a while since my birthday. Amongst others, I got the book Allemaal Rokjes. One of the other gifts was a coupon. I still had to use this coupon. Last weekend I ordered the book Homemade Mini Couture. This book has nice retro sewingpatterns for girls ánd boys! From the age of 6 months up to the age of 10 years.

This morning the daughter did browse the book. 'Mom, I just have taken a look in it.' she said. I probebly will get a request for makeing a dress, skirt, (...), soon ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...