zaterdag 25 januari 2014

Jij mag het zeggen - Have your say

In verschillende posts heb ik Sherri van Thread Riding Hood al eens genoemd. Ze heeft een leuke blog met veel originele naaiprojecten en heldere tutorials. Ze vindt het erg leuk als je een berichtje achterlaat (welke blogger vindt dat nou niet?) en antwoord eigenlijk altijd op de commentaren op haar blog! Dat geeft een heel betrokken gevoel.


 I did mention Sherri from Thread Riding Hood in different posts. She has e nice  blog with a lot of original sewing projects and clear tutorials. She appreciates it when readers are leaving a message (which blogger doesn't?) and answers almost all comments on her blog! It makes you feel involved. 


Sinds begin December plaatst Sherri op zaterdag een poll op haar blog: Sewing Survey Saturday. Twee weken terug deed ze een oproep aan haar lezers om hier zelf vragen voor in te sturen. In ruil voor je vraag maakt ze reclame voor je blog. Hoe lief is dat? :) Ik wist meteen dat ik hieraan mee wilde doen. Een vraag verzinnen vond ik wat moeilijker. Daar deed ik bijna twee weken over. Maar toen ik hem dan instuurde was Sherri meteen enthousiast en vandaag is mijn vraag de Sewing Survey Saturday vraag geworden. Dus... Allen daarheen! En volg haar blog, ze heeft echt een fijne blog*.
As of December Sherri places a poll on her blog on saturday's: Sewing Survey Saturday. Two weeks ago she asked readers to send in questions for Sewing Survey Saturday. When she posts your question, she features your blog. How sweet is that? :) Immediatly I knew I wanted to take part of this. It was more dificult to think up a question. It took me almost two weeks. But when I send it in, Sherri was enthousiast and today my question is the question for Sewing Survey Saturday. So... all get overthere! And start following her blog, she has a really fine blog*. 

* De mening in deze post is geheel de mijne. Voor het posten van mijn vraag en het vermelden van mijn blog, hoef ik niets terug te doen.

* The opinion in this post is totaly mine. I didn't have to do anything in return for posting my question and featuring my blog.

2 opmerkingen:

  1. Thank you so much Mirjam! :) You are too kind in your comments. I do really appreciate it! You make my day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You're welcome, Sherri. Thank you for having me in your Sewing Survey Saturday series!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...