zondag 12 januari 2014

Langzame start - Slow start

Het nieuwe jaar ben ik gestart met een nieuw project (nou ja, eigenlijk startte ik dit nog net in het oude jaar). Maar echt vlotten doet het op dit moment niet. Waarom niet? Je zou kunnen zeggen dat het 'gewone' leven weer begonnen is en het daardoor te druk is om nog aan naaiwerk toe te komen. Dat is maar deels waar. We hebben hier een kleine man rondlopen. Die werd deze week 2 jaar. Dus dat betekende dat ik me eens met heel andere dingen bezig heb gehouden dan naaien, namelijk het maken van traktaties!


I started the New Year with a new project (actually I started it in the old year). I'm not makeing much progress on it. Why? Well, you could say the 'normal' live did start again, and I'm to busy to get to sewing. That's partly true. We have a little man walking around here. He turned 2 this week. That means I did something totaly different than sewing last week. I made treats!
 
Op het kinderdagverblijf kregen de kinderen 'frietjes'. Zandkoekjes in de vorm van frietjes. Toen we het feest thuis vierden, kreeg het bezoek de keuze tussen een groot Duplo blokje of 'hamburgers'. De ideeën van de frietjes en hamburgers haalde ik hier vandaan.
At the childrens daycare the children get 'french fries'. Shortbread in the shape of french fries. For his birthdayparty at home, I made a large Duplo brick and 'hamburgers'. The Ideas for the fries and the hamburgers I got here.

Nu alle feestdagen hier echt over zijn, kan ik - hopelijk - weer verder werken aan mijn projectjes en jullie daar snel weer wat over vertellen, natuurlijk!


Now all holidays are realy over, so I hope I can work on my projects again en tell you more about it soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...