donderdag 20 maart 2014

De kaart en de olifant - The map and the elephant

Een collega van mij is papa geworden. Een meisje. Mijn collega is cartograaf, dus toen ik de landkaartenstof zag, bedacht ik dat het leuk was om daar een kraamcadeau van te maken. Ik maakte er een knuffeltje van. De tutorial voor deze knuffel vond ik hier, en pinde ik hier.

One of my colleagues became a dad. A girl. My colleague is a cartographer, so when I saw the fabric with the map, I tought it would be nice to make a babyshower gift with it. I made a stuffed animal with it. I found the tutorial here and pinned it here.

Aan de ene kant van de olifant is Europa te zien. Aan de andere kant Azië.

On one side of the elephant you'll se Europe, on the other side you'll see Asia.


In het staartje heb ik wat inpakfolie genaaid, zodat het kraakt als je er aanzit.



In the tail I sewed some foil, so it cracks if you touch it.
 
Aan de ene kant borduurde ik de initialen van de baby, en aan de andere kant haar geboorte datum (6 maart 2014).



On one side I embroidered the baby's initials, on the other side I embroidered her birthday (March 6th, 2014).

Stof: Gekocht bij Modecafé Terneuzen



Fabrics: Bought at Modecafé Terneuzen


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...